Alalá
Alalá (Lykke på sproget Caló - spansk og portugisisk romani) viser det sociale portræt af et populært sevillansk kvarter, som i de senere år er blevet forvandlet til et multikulturelt rum, som trods de vanskeligheder, de plejede at leve i, aldrig mistede glæden.