Kingdom of the Planet of the Apes
Mange generationer efter Caesars regeringstid lever aber et harmonisk liv som klodens dominerende art - og menneskene lever i skyggerne. Alt imens en ny tyrannisk abeleder opbygger sit imperium, drager en ung abe ud på en sindsoprivende rejse, der vil få ham til at granske fortiden og træffe valg, der vil forme fremtiden for både aber og mennesker.