LEGO Marvel Avengers: Strange Tails
Hawkeye og Avengers får det at redde verden til at se let ud. Men nu står de overfor deres vildeste trussel til dato: SOCIALE MEDIER. For at redde verden må et nyt hold samles, der kan hjælpe vores helte mod en influencer, hvis planer kan ende med at ødelægge hele verden.