The Lowdown
Mød Lee Raybon, selverklæret sandhedshistoriker fra Tulsa. Hans tørst efter sandheden bringer ham konstant i uføre.
I The Lowdown følger vi den frygtløse borgerjournalist Lee Raybon, en selverklæret sandhedshistoriker fra Tulsa, hvis besættelse af sandheden konstant bringer ham i knibe. Lee er ikke idealist, men han er opsat på at afsløre korruption og byens skjulte råddenskab, selv når det bringer ham i fare. Da Lees seneste afsløring – et dybt dyk ned i den magtfulde Washberg-familie – hurtigt efterfølges af Dale Washbergs mystiske selvmord, ved Lee, at han er på sporet af noget stort. Dale har efterladt spor, der opfordrer nogen til at grave dybere i omstændighederne omkring hans død, og det gør Lee. Han opdager, at den sørgende enke, Betty Jo, tilsyneladende er mere interesseret i sin svoger end i sin afdøde mand. Og magtfulde kræfter vil forhindre Lee i at finde ud af mere.