Timon og Pumba
Mød desmerdyret, Timon, og vortesvinet, Pumba, karakterer fra Disneys tegnefilm, Løvernes Konge. Serien udspiller sig efter filmen og følger karakterne, da de kommer på afveje i junglen, samt rejser til diverse steder såsom Canada, England, USA og Spanien.