Held For A Moment
Alice, der kæmper med depression og posttraumatisk stresssyndrom, kan ikke længere kapere verden udenfor. Hun er i fornægtelse om, hvad der skete for hende, og hendes mand Robert har ekstremt lange arbejdsdage for at kunne klare sin egen smerte.