Night Wolf
Sarah Tyler vender tilbage til sit stormramte barndomshjem på landet for et længe ventet besøg. Da familien og vennerne barrikaderer sig mod nattens raseri, lurer en ondskabsfuld kraft i mørket udenfor – en hemmelighed så ødelæggende, at den kan udslette alt, de holder kært, på én enkelt nat.