Bag facaden
Hustruen til en universitetsforsker tror, at hendes hjem ved søen i Vermont er hjemsøgt af et spøgelse - eller at hun er ved at miste forstanden. Efterhånden som hun bevæger sig tættere på sandheden, bliver det klart, at dette genfærd ikke vil forsvinde.
Der er gået et år siden Dr. Norman Spencer (Harrison Ford) forrådte sin smukke kone Claire (Michelle Pfeiffer). Men Claire er uvidende om sandheden og affæren, så Normans liv og ægteskab virker perfekt, så perfekt, at da Claire fortæller ham om at høre mystiske stemmer og se en ung kvindes spøgelsesagtige billede i deres hjem, afviser han hendes stigende frygt som illusion. Men efterhånden som Claire bevæger sig tættere på sandheden, bliver det klart, at dette genfærd ikke vil forsvinde og er kommet tilbage til Dr. Norman Spencer og hans smukke kone. En tryllebindende overnaturlig thriller. Bag facaden har en række overraskende drejninger, der vil efterlade publikum på kanten af deres stole.