Beloved
På en vanskelig rejse for at finde friheden bliver Sethe konfronteret med de hemmeligheder, der har hjemsøgt hende i årevis, og en gammel ven fra hendes fortid vender uventet tilbage. Med hans hjælp kan Sethe genopdage, hvem hun er.