Steven Spielberg deler sin eksklusive historie om skabelsen af "Dødens gab". Fra roman til film, "Dødens gab" fortsætter med at inspirere 50 år senere.
I anledning af 50-års jubilæet for den ikoniske film "Dødens gab" giver Steven Spielberg os et eksklusivt indblik i historien bag den populærkulturelle sensation. Fra Peter Benchleys roman til Spielbergs film har "Dødens gab" sat sit præg på både filmverdenen og arbejdet med hajbevarelse. Gennem interviews med Hollywood-instruktører og hajforskere udforskes det fascinerende eftermæle efter ”Dødens Gab”.