Wild Venice
Bag paladser, kirker og kanaler eksisterer et hidtil uudforsket univers beboet af en ekstraordinær mængde skabninger. De er allestedsnærværende, men knap bemærket. De lever midt i byen, er nedsænket i dens dybder og ser ned på den fra himlen over denne store bys ekstraordinære dyreliv.