Hawaiis natur
For syv millioner år siden steg Hawaii op af havet som et tomt, vulkansk land. Måden som disse øer har ændret sig til et paradis på, er en historie som strider imod alle odds og udfordrer vores forventninger. National Geographics tager os med på en vild rejse til disse bemærkelsesværdige områder, som igennem en blanding af ild, vand og is er blevet et skabelseseksperiment som aldrig slutter.