Musik, Animation
Mickey er en frustreret dirigent, som må udholde den utålelige jordnøddesælger og fløjtespiller, Anders And, der forsøger at overtale bandet til at spille "Turkey in the Straw", og en cyklon rammer før hans "William Tell ouverture" er gennemført.
Mickey er en frustreret dirigent, som må udholde den utålelige jordnøddesælger og fløjtespiller, Anders And, der forsøger at overtale bandet til at spille "Turkey in the Straw", samt at en cyklon rammer før hans "William Tell ouverture" er gennemført. Denne tegnefilm blev en kæmpe succes, der gjorde Anders And mere populær end nogensinde før, og blev senere indført i Milesten for Mickey (1974). Dirigenten Toscanini kaldte denne tegnefilm for hans yndlings.