Laine
På Laine Theatre Arts følger vi de unge talenter Rory Macleod og Georgia Lennon i deres jagt på drømmen om West End. Undervejs får de gode råd fra rektor Betty Laine OBE og brancheeksperter som Francesca Jaynes, Stephen Mear og David Grindrod. De afslører, hvad der skal til af talent, disciplin og viljestyrke for at slå igennem i den benhårde musical- og danseverden.