Drama, Biografi
"Flamin' Hot" er den inspirerende historie om Richard Montañez, som arbejdede på gulvet hos Frito Lay og som brugte sin mexicanske herkomst og opvækst til at forvandle den ikoniske Flamin’ Hot Cheetos til en snack, der vendte op og ned på fødevarebranchen og blev et globalt popkulturfænomen.