Chevalier
Inspireret af den sande historie om Joseph Bologne, Chevalier de Saint-Georges. Bologne er den uægte søn af en afrikansk slave og en fransk plantageejer og stiger hurtigt i graderne blandt den franske kulturelite som violinist, komponist og fægter. Undervejs oplever han både ulykkelig kærlighed og et brud med Marie Antoinette og hendes hof.