Grid
Jorden har overlevet katastrofale solstorme, takket være beskyttelse fra et planetært værn, kaldet the Grid. Kim Saeha, ansat af the Bureau, møder morderen. Detektiven, Jung Saebyeok, sendes ud for at arrestere morderen. Under forfølgelsen bevidner hun et utroligt fænomen. Hvorfor hjælper hun den eftersøgte? Denne thriller følger op på sandheden bag det, som reddede menneskeheden fra en katastrofe.
Detektiven, Jung Saebyeok, bliver vidne til et utroligt fænomen, da han arresterer morderen.
Saeha leder efter en vej ind på 13. etage, hvor al information om kvinden er gemt af vejen.
Saeha stjæler de hemmelige dokumenter og læser om en forfærdelig hændelse, der skete i 1997.
Saeha forventer, at kvinden selv dukker op på the Bureau og venter bevæbnet på hende.
For at ændre sin egen skæbne og samtidig redde planeten, rejser Saeha tilbage i tiden, igen og igen.