Untamed Albania
Sydøsteuropas Albanien praler af Ohrid-søen, Europas ældste sø, der er rig på endemiske arter, og Skutari-søen, hjemsted for dalmatiske pelikaner og et mangfoldigt dyreliv. Marsken tiltrækker hejrer og flamingoer, mens rovdyr såsom slanger trives blandt vandliljerne. Regionen huser brune bjørne, ulve, losser og sjakaler, der lever uforstyrret i i dette skjulte paradis.