Wild Icons of Iberia
På Den Iberiske Halvø lever dyr, hvis kræfter har inspireret århundreders myter. Denne film afslører kongeørnes, bjerggeders og ulves privatliv og opdager, hvorfor disse vilde ikoner er blevet æret fra forhistorisk tid til i dag.