George & A.J.
Sygeplejerskerne George og A.J. forsøger at bringe de ældre mennesker hen til plejehjemmet. Inspireret af Carls flugt, samler de ældre rundt omkring i byen sig for at foretage deres egen "flugt".
Sygeplejerskerne George og A.J. forsøger at bringe de ældre til plejehjemmet. Inspireret af Carls flugt samler de ældre omkring i byen sig for at lave deres egen "flugt" til stor ærgrelse for George og A.J.