Zozo
Zozo vokser op i Beirut. På trods af borgerkrigen lever han et normalt liv med familie, venner og skole. Men en dag rammer en uundgåelig tragedie, og Zozo rives væk fra sin familie og er tvunget til at bevæge sig alene gennem livet. Hans eneste håb er at komme til Sverige, et land, han ikke ved noget om.