Mammut
Det succesfulde newyorker-par Leo og Ellen har begge travlt. Leo har skabt et succesfuldt website, og Ellen er kirurg. Da Leo rejser til Thailand på forretningsrejse, sætter han uforvarende gang i en række begivenheder, der får dramatiske konsekvenser.