Schitt's Creek
Da den styrtende rige videobutiksmagnat Johnny Rose, hans sæbeopera-stjerne af en kone Moira og deres to børn – sønnen David og elitedatteren Alexis – pludselig ender uden penge, tvinges de til at bo i en lille by, de engang købte som en joke. Med de forkælede liv lagt bag sig må de konfrontere deres nye fattigdom og finde ud af, hvad det vil sige at være en familie, alt sammen inden for landsbygrænserne i Schitt’s Creek, deres nye hjem.
Da den stenrige videobutikmagnat Johnny Rose (Eugene Levy), hans tv-stjerne-kone Moira (Catherine O’Hara) og deres to børn, den ultrahippe søn David (Daniel Levy) og societydatteren Alexis (Annie Murphy), pludselig står uden penge, bliver de tvunget til at bo i en lille, trist by, som de engang købte som en joke. Da deres forkælede liv nu er forbi, må de konfrontere deres nyvundne fattigdom og finde ud af, hvad det vil sige at være en familie, alt sammen inden for grænserne af den landlige by Schitt’s Creek, deres nye hjem. Schitt’s Creek er en karakterdrevet halvtimes single-camera-komedieserie skabt af Eugene Levy og Daniel Levy.