Iron Fist
For 15 år siden styrtede et privatfly med milliardærfamilien Rand på mystisk vis ned i Himalaya. Næsten tyve år senere vender Danny Rand, den eneste overlevende efter flystyrtet, tilbage til New York City som den udødelige Iron Fist. Danny opdager hurtigt, at livet i New York City kan være lige så stridbart som det kloster, hvor han har tilbragt de sidste 20 år. Marvels Iron Fist følger Danny Rands rejse som Iron Fist i New York City.