A Spark Story
En dokumentarfilm, der giver et eksklusivt og dybdeborende indblik i arbejdsgangen hos Pixar Animation Studios’ instruktører Aphton Corbin (”Voksenliv”) og Louis Gonzales (”Nona”), når de for første gang påtager sig lederskabet og stræber efter at få deres meget personlige SparkShorts-visioner frem i deres kortfilm.
Hos Pixar Animation Studios får SparkShorts-instruktørerne seks måneder og minimale ressourcer til at samle et hold og skabe en kort animationsfilm. Der er ingen faste regler – instruktørerne drives frem af deres behov for at fortælle en historie og den raske tilgang til projektet.