Vintervejens Helte
Hver eneste vinter forvandler snestorme bjergpassene i Norge til nogle af Europas farligste veje. Livsvigtige handelsruter bliver blokeret, og i ekstreme tilfælde kan det føre til dødsulykker. Det er op til en flok hårdføre kranvognførere at hjælpe med at afværge katastroferne. De benytter sig af deres opfindsomhed, snilde og mod til at udføre de perfekte redninger på vejene og sikre sig endnu en lønningsdag.