Nomadland
Efter det økonomiske kollaps i en by i det landlige Nevada, pakker Fern (Frances McDormand) sin autocamper og kaster sig ud i et ukonventionelt liv i de amerikanske veststaters udstrakte landskaber. Undervejs danner hun ubrydelige bånd med andre nomader i denne stærke og rørende historie om håb og ukuelighed fra instruktøren Chloé Zhao, hvor McDormand spiller over for David Strathairn.