Verdens verste menneske
Julie er snart 30 år. Hendes kæreste, Aksel, som er en smule ældre end hende og er en succesfuld tegneserietegner, vil gerne starte en familie med hende, men Julie holder igen. Så en aften sniger hun sig ind til en fest, hvor hun møder en ung og charmerende fyr, og snart har hun forladt Aksel og kastet sig ud i endnu et forhold.
Julie er snart 30 år. Hun har mange talenter, men har ikke opnået mange resultater og føler sig mere og mere som en birolle i sit eget liv. Hendes kæreste, Aksel, som er en smule ældre end hende og er en succesfuld tegneserietegner, vil gerne starte en familie med hende, men Julie holder igen. Så en aften sniger hun sig ind til en fest, hvor hun møder en ung og charmerende fyr, og snart har hun forladt Aksel og kastet sig ud i endnu et forhold. Julie kæmper for at holde alle døre åbne, men finder snart ud af, at det allerede er for sent at træffe nogle store beslutninger i livet.