Mord i Bourgogne
Mylène og Fred skal samarbejde om at opklare mordet på Morgane, en ung kok, specialiseret i molekylær gastronomi, som bliver fundet død i Buffon-smedjen. Hendes lunger er eksploderet efter indtagelse af kvælstof. Samtidig opdages et lig til kanalen. Det er liget af kommissær Delville, der forsvandt flere år tidligere, og han er ingen ringere end Mylènes far.