In Time
Justin Timberlake og Amanda Seyfried spiller sammen i denne sci-fi-thriller, der foregår i en fremtid, hvor aldring stopper ved de 25 år, og den eneste måde én mand kan holde sig i live på er at stjæle mere tid.
Velkommen til en verden, hvor tiden er blevet den ultimative valuta. Man stopper med at ældes ved de 25 år, men der er en hage: man er genmodificeret til kun at leve et år mere, medmindre man køber sig ud af det. De rige "tjener" årtier ad gangen (og vedbliver med at være 25 år), og bliver i bund og grund udødelige, mens resten tigger, låner eller stjæler timer nok til at klare sig igennem dagen. Da en mand fra byens slumkvarter bliver uretmæssigt anklaget for mord, er han tvunget til at flygte med et smukt gidsel. Duoen lever fra et øjeblik til det næste, og deres kærlighed bliver et stærkt våben i deres krig mod systemet.