Titanic: Case Closed
Denne udsendelse vil afsløre og forklare nogle forbløffende manglende brikker i vores viden om det berygtede forlis og de følgende tab af menneskeliv.
Forliset af RMS Titanic forbliver en af de mest uventede og mystiske tragedier i forholdet mellem mennesket og naturen i mands minde. Idet vi markerer 100-årsdagen den 15. april 2012, vil denne udsendelse afsløre og forklare nogle forbløffende manglende brikker i vores viden om det berygtede forlis og det følgende tab af menneskeliv. For de, der troede, de vidste, hvad der fandt sted, vil denne film demonstrere, at der måske ligger mere skjult i historien, end man har antaget de seneste hundrede år.