City of Blood
Berlin er en bystat på randen af afgrunden. Mens en privilegeret håndfuld lever under en klimakontrolleret kuppel, kæmper folk udenfor for at overleve i en verden, der er hærget af hede, korruption og kriminalitet. Efter mange års adskillelse genforenes søstrene Bea og Phoebe og afslører en mørk hemmelighed: Vampyrer er fast besluttede på at overtage den politiske magt, og blod er blevet byens nye valuta.
Berlin er en bystat på randen af afgrunden. Kriminalitet præger hverdagen i en verden, der er ødelagt af klimaforandringer. Mens en privilegeret håndfuld lever under en fuldt klimakontrolleret kuppel, synker resten af byen ned i korruption og vold. Søstrene Bea og Phoebe blev som børn skilt ad af skæbnen. Bea, der er kronisk syg, vokser op i et beskyttet miljø hos sin adoptivmor, mens Phoebe kæmper for at overleve på Berlins gader. Da deres verdener igen ramler sammen på tærsklen til et afgørende valg, afdækker de en skræmmende sandhed: Vampyrer styrer den organiserede kriminalitet og er fast besluttede på at overtage den politiske magt. Blod er blevet byens sande valuta. Fanget mellem rivaliserende kræfter må Bea og Phoebe stille sig selv det endelige spørgsmål: Hvem udgør den største trussel - mennesker eller vampyrer?