Denne genfortælling af det klassiske eventyr har en lille bitte heltinde, som undgår at falde i kløerne på forskellige dyr, inden hun kan fortsætte sit kurmageri til prins Cornelius.
Denne genfortælling af Hans Christian Andersens klassiske eventyr, hvor den lille bitte heltinde undgår at falde i kløerne på forskellige snegle, muldvarper og biller, inden hun kan fortsætte med sit kurmageri til hendes drømmeelsker prins Cornelius.