ΤΑ ΖΟΜΠΙ 4: Η Αυγή των Βαμπίρ
Όταν το καλοκαιρινό τους ρόουντ τριπ παίρνει μια απροσδόκητη τροπή, το αγαπημένο ζευγάρι του Σίμπρουκ, το ζόμπι Ζεντ και η εξωγήινη μαζορέτα Άντισον, γίνονται σύμβουλοι κατασκήνωσης δύο αντίπαλων ομάδων τεράτων: Ημερήσια εναντίον Βαμπίρ. Καθώς η ένταση ανάμεσα στα δύο αντίπαλα στρατόπεδα μεγαλώνει, η παρέα του Σίμπρουκ καλείται να πείσει τη Νόβα, μια Ημερήσια, και τον Βίκτορ, ένα Βαμπίρ, να ενώσουν τους κόσμους τους ώστε να αποτρέψουν έναν μεγαλύτερο κίνδυνο που τους απειλεί όλους.
Στις τρεις πρώτες ταινίες της σειράς "ΤΑ ΖΟΜΠΙ", ο Ζεντ και η Άντισον ένωσαν ανθρώπους και τέρατα στη γενέτειρά τους, το Σίμπρουκ. Τώρα, μια νέα περιπέτεια ξεκινά για το ζευγάρι καθώς το καλοκαιρινό τους ρόουντ τριπ παίρνει μια απροσδόκητη τροπή και τους φέρνει αντιμέτωπους με μία ακόμη κόντρα τεράτων: Ημερήσια εναντίον Βαμπίρ. Η ένταση ανεβαίνει όταν ο Ζεντ και η Άντισον καλούνται να λειτουργήσουν ως σύμβουλοι κατασκήνωσης ανάμεσα σε δύο αντίπαλες υπερφυσικές ομάδες. Με τη βοήθεια της Ελάιζα και της Γουίλα, πρέπει να πείσουν τους ορκισμένους εχθρούς Νόβα και Βίκτορ να προσπαθήσουν να ενώσουν τους αντιμαχόμενους κόσμους τους πριν μια ακόμα μεγαλύτερη απειλή τούς βάλει όλους σε κίνδυνο.