Δύο Φινλανδοί σκηνοθέτες και μια διεθνής ομάδα καταδρομέων ξεκινούν μια αναζήτηση για το χαμένο γερμανικό υποβρύχιο U-479 του Β' ΠΠ στον Κόλπο της Φινλανδίας. Παρά τους σοβιετικούς ισχυρισμούς ότι βυθίστηκε από το υποβρύχιο Λέμπιτ, αναπάντητα ερωτήματα ωθούν τους σκηνοθέτες να εξερευνήσουν το μυστήριο από πρώτο χέρι.