Escape From Loch Ness: Saving a WWII Icon
Όταν ένα ιστορικό υδροπλάνο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ένα από τα πιο σημαντικά της εποχής του, εγκλωβίζεται στα διαβόητα νερά του Λοχ Νες, ξεκινά ένας αγώνας με τον χρόνο. Η ταινία εξιστορεί τις δραματικές προσπάθειες για τη διάσωση αυτού του εμβληματικού αεροσκάφους από τον βυθό.