Ο Συνήγορος
Οι Μάικλ Φασμπέντερ, Μπραντ Πιτ, Κάμερον Ντίαζ, Χαβιέ Μπαρδέμ και Πενέλοπε Κρουζ σιγοψήνονται σε αυτό το καθηλωτικό θρίλερ για έναν έμπορο ναρκωτικών που χάνει τον έλεγχο.
Οι Μάικλ Φασμπέντερ, Μπραντ Πιτ, Κάμερον Ντίαζ, Χαβιέ Μπαρδέμ και Πενέλοπε Κρουζ σιγοψήνονται σε αυτό το γεμάτο δράση θρίλερ του διορατικού σκηνοθέτη Ρίντλεϊ Σκοτ και του καταξιωμένου συγγραφέα Κόρμακ Μακάρθι. Ένας έξυπνος δικηγόρος (Φασμπέντερ) γνωστός επειδή κάνει το σωστό για τους λάθος ανθρώπους εμπλέκεται σε μια ύπουλη συναλλαγή ναρκωτικών για να βγάλει γρήγορο χρήμα, αλλά σύντομα μαθαίνει ότι για να αποκτήσει τα πάντα μπορεί να χάσει και τα πάντα.