The Lost Letter
Ένα μικρό αγόρι ετοιμάζει τη γειτονιά του για τα Χριστούγεννα, μέχρι που συναντά τη μοναδική γυναίκα που δεν θέλει καθόλου τις γιορτές. Αποφασισμένο, το αγόρι κάνει ό,τι μπορεί για να δώσει χρώμα στον μουντό της κόσμο, ώσπου ανακαλύπτει την αλήθεια πίσω από την έλλειψη χριστουγεννιάτικου πνεύματος.