Heroes of The Empire
Είναι οι «κακοί» που κάνουν το καλό. Το ντοκιμαντέρ παρακολουθεί τη λέσχη κοστουμιών Star Wars 501st UK Garrison καθώς συμμετέχουν σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Από επισκέψεις σε νοσοκομεία μέχρι πρεμιέρες ταινιών, δείτε πώς αυτοί οι οπαδοί με πανοπλίες φέρνουν ελπίδα και αλλάζουν τις αντιλήψεις.