The Fantastic 4: Πρώτα Βήματα
Με φόντο έναν πολύχρωμο ρετρο-φουτουριστικό κόσμο, εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1960, η Πρώτη Οικογένεια της Marvel βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πρωτόγνωρη πρόκληση. Αναγκασμένη να ισορροπήσει τον ηρωικό της ρόλο με τη δύναμη του οικογενειακού δεσμού, καλείται να προστατεύσει τη Γη από έναν διαστημικό θεό και την αινιγματική του αγγελιοφόρο.
Με φόντο έναν πολύχρωμο ρετρο-φουτουριστικό κόσμο, εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1960, το “The Fantastic 4: Πρώτα Βήματα ” των Marvel Studios παρουσιάζει τα μέλη της Πρώτης Οικογένειας της Marvel — τον Ριντ Ρίτσαρντς/Mister Fantastic, τη Σου Στορμ/Invisible Woman, τον Τζόνι Στορμ/Human Torch και τον Μπεν Γκριμ/The Thing καθώς βρίσκονται αντιμέτωπα με μια πρωτόγνωρη πρόκληση. Αναγκασμένα να ισορροπήσουν τον ηρωικό τους ρόλο με τη δύναμη του οικογενειακού τους δεσμού, καλούνται να προστατεύσουν τη Γη από έναν πεινασμένο διαστημικό θεό ονόματι Galactus και την αινιγματική του αγγελιοφόρο, Silver Surfer. Σαν να μην έφτανε το σχέδιο του Galactus να καταβροχθίσει ολόκληρο τον πλανήτη και όσους βρίσκονται πάνω του, ξαφνικά η υπόθεση γίνεται πολύ προσωπική.