Travel Man 48 Hours In... Xmas Special
Η σειρά «Travel Man» επέστρεψε! Αυτήν τη σεζόν, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, συγγραφέας και βραβευμένος με BAFTA ηθοποιός Ρίτσαρντ Αγιοάντε συνεχίζει τις ταξιδιωτικές του περιπέτειες με διάσημους φίλους. Στο πολυαναμενόμενο χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα, ο Ρίτσαρντ συναντά το αγαπημένο αστείο κορίτσι του Χόλιγουντ, τη Ρέμπελ Γουίλσον, για μια περιπέτεια στη Φλωρεντία.
Η σειρά «Travel Man» επέστρεψε! Αυτήν τη σεζόν, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, συγγραφέας και βραβευμένος με BAFTA ηθοποιός Ρίτσαρντ Αγιοάντε συνεχίζει τις ταξιδιωτικές του περιπέτειες με διάσημους φίλους. Στο πολυαναμενόμενο χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα, ο Ρίτσαρντ συναντά το αγαπημένο αστείο κορίτσι του Χόλιγουντ, τη Ρέμπελ Γουίλσον, για μια περιπέτεια στη Φλωρεντία. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ο Ρίτσαρντ θα προσπαθήσει να δει και να κάνει όσα περισσότερα μπορεί ασκώντας την αυστηρή κριτική του στα υποτιθέμενα τουριστικά αξιοθέατα.