Ο Βρετανός κωμικός Ρίτσαρντ Αγιοάντε και ένας διάσημος καλεσμένος, συνήθως από τον χώρο της κωμωδίας, περνούν 48 ώρες σε μια διάσημη πόλη για να ανακαλύψουν τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα.
Στο τελευταίο ταξίδι της εκπομπής, ο Ρίτσαρντ Αγιοάντε κατευθύνεται στο Ντουμπρόβνικ.
Ο Ρίτσαρντ Αγιοάντε περνά ένα διασκεδαστικό διήμερο στο Μπέργκεν με την κωμικό Λου Σάντερς.
Ο Ρίτσαρντ Αγιοάντε και ο κωμικός Τζο Γουίλκινσον περνούν ένα 48ωρο στην Κρακοβία.
Ο Ρίτσαρντ Αγιοάντε και η κωμικός Έλι Τέιλορς κάνουν μια διήμερη περιπλάνηση στη Μαδρίτη.