Iberia's Natural Border
Το Διεθνές Πάρκο του Τάγου εκτείνεται μεταξύ Ισπανίας και Πορτογαλίας και διαθέτει αξιοσημείωτη βιοποικιλότητα. Είναι το πρώτο διεθνές φυσικό πάρκο της Ευρώπης, που βρίθει από ποικίλη χλωρίδα και πανίδα. Εξερευνήστε τις οικολογικές αντιθέσεις και γίνετε μάρτυρες αρχαίων μεταναστεύσεων ζώων στον ποταμό Τάγο.