Luke Cage
Έχοντας καταδικαστεί άδικα για ένα έγκλημα, ο Λουκ Κέιτζ είναι ένας φυγάς που προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή του στο Χάρλεμ, αλλά το παρελθόν του τον εμπλέκει σε μια μάχη για την καρδιά της πόλης του.
Όταν ένα πείραμα που σαμποτάρεται τον κάνει να έχει υπεράνθρωπη δύναμη και άφθαρτο δέρμα, ο Λουκ Κέιτζ γίνεται φυγάς και προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή του στο σύγχρονο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης. Σύντομα όμως αναγκάζεται να εμφανιστεί και πρέπει να δώσει μια μάχη για την καρδιά της πόλης του - γεγονός που τον αναγκάζει να έρθει αντιμέτωπος με ένα παρελθόν που είχε προσπαθήσει να θάψει.