Marvel Television Ξεχωριστή Παρουσίαση: The Punisher: One Last Kill
Καθώς ο Φρανκ Κασλ ψάχνει να βρει νόημα πέρα από την εκδίκηση, μια απροσδόκητη δύναμη τον επαναφέρει στη μάχη.