Harrow
Όταν ένα μυστικό από το παρελθόν του ιατροδικαστή Ντάνιελ Χάροου απειλεί την καριέρα και την οικογένειά του, θα χρειαστεί όλη την ευστροφία και την ιατροδικαστική ιδιοφυΐα του για να κρατήσει ένα έγκλημα θαμμένο για πάντα.