Άρης: Μια Μέρα στον Κόκκινο Πλανήτη
Ένα επικό ταξίδι στον Άρη — με πραγματικά δεδομένα δορυφόρων και ρόβερ — αποκαλύπτει τον κόκκινο πλανήτη όπως δεν τον έχετε ξαναδεί.
Ένα επικό ταξίδι γύρω από τον Άρη — ένα κύκλωμα, από την αυγή μέχρι το σούρουπο — αποκαλύπτει τον κόκκινο πλανήτη όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Αυτή η ταινία χρησιμοποιεί ανεκμετάλλευτα δεδομένα από δορυφόρους και ρόβερ για την κατασκευή του Άρη στην πραγματικότητα και αποκωδικοποιεί τα τοπία του για να αποκαλύψει την εξαιρετική ιστορία του. Κατά τη διαδρομή, δείτε το μεγαλύτερο ηφαίστειο στο σύμπαν, αρχαίες λίμνες, εξωγήινους κόσμους πάγου και τα ναυάγια των προηγούμενων αποστολών.