Ντοκιμαντέρ, Βιογραφία
Ο Κόλιν Γουάλας ήταν αξιωματικός των στρατιωτικών μυστικών υπηρεσιών που διέδιδε ψευδείς ειδήσεις για την κυβέρνηση στη Βόρεια Ιρλανδία. Όταν προσπάθησε να κάνει αποκαλύψεις, τον παγίδευσαν για φόνο. Η ταινία αφηγείται την ιστορία της ρήξης του με την κοινότητα των μυστικών υπηρεσιών και τον μακρύ του αγώνα για δικαιοσύνη.