Η Νεραϊδονονά
Το «Η Νεραϊδονονά» διαδραματίζεται τα Χριστούγεννα. Μια κωμωδία για την Έλινορ, η νεαρή, άπειρη νεράιδα που εκπαιδεύεται και θέλει να δείξει την αξία της, αποδεικνύοντας ότι χρειαζόμαστε ακόμα τις νεράιδες. Βρίσκει ένα χαμένο γράμμα από ένα 10χρονο κορίτσι, σε απελπισία. Η Έλινορ την εντοπίζει και ανακαλύπτει ότι το κορίτσι, η Μακένζι, είναι τώρα μια 40χρονη ανύπαντρη μαμά που έχει εγκαταλείψει την ιδέα του "ευτυχισμένου τέλους" αλλά η Έλινορ είναι αποφασισμένη να της αποδείξει ότι κάνει λάθος.
Το «Η Νεραϊδονονά» διαδραματίζεται τα Χριστούγεννα. Μια κωμωδία για την Έλινορ, η νεαρή, άπειρη νεράιδα που εκπαιδεύεται και θέλει να δείξει την αξία της, αποδεικνύοντας ότι χρειαζόμαστε ακόμα τις νεράιδες. Βρίσκει ένα χαμένο γράμμα από ένα 10χρονο κορίτσι, σε απελπισία. Η Έλινορ την εντοπίζει και ανακαλύπτει ότι το κορίτσι, η Μακένζι, είναι τώρα μια 40χρονη που εργάζεται σε έναν σταθμό ειδήσεων στη Βοστώνη. Έχοντας χάσει τον σύζυγό της αρκετά χρόνια νωρίτερα, η Μακένζι έχει παραιτηθεί από την ιδέα του "ευτυχισμένου τέλους", αλλά η Έλινορ αφιερώνεται στο να δώσει στην Μακένζι μια διαφορετική ευτυχία, είτε της αρέσει είτε όχι.