Επιστροφή στο Μέλλον
Είμαστε στο 1985 -αλλά όχι για πολύ. Επειδή ο έφηβος Μάρτι ΜακΦλάι πρόκειται να εκτοξευθεί πίσω στο 1955 μέσα σε μια ΝτεΛόριαν που κινείται με πλουτώνιο, που κατασκεύασε η εκκεντρική ιδιοφυΐα Ντοκ Έμετ Μπράουν. Αλλά όταν ο Μάρτι κατά λάθος εμποδίζει τους μελλοντικούς γονείς του να ερωτευτούν, ξεκινά μια αλυσιδωτή αντίδραση που θα μπορούσε να εξαφανίσει το μέλλον του.